بيشتر بخنديد ؛ مقام معظم رهبری آب دادن به گیاه
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» بيشتر بخنديد ؛ مقام معظم رهبری آب دادن به گیاه

http://htajik.persiangig.com/image/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%AA%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

 

عادات بد مي توانند اثرات مخربي داشته باشند به طوري که شايد حتي از خانواده طرد شويد و حتي جامعه نيز شما را نپذيرد اما اينکه به برخي از کارهاي سالم عادت پيدا کنيد مي تواند نه تنها براي شما خوب باشد بلکه در برخي از حالت ها ديگر مردم نيز از آن ها سود مي برند.

*هر تولد يک درخت بکاريد

روز تولد براي هر فردي يکي از زيباترين روزهاي زندگي اش خواهد بود. اگر بتوانيد در اين روز به يک عادت خوب دست پيدا کنيد بسيار زيباتر نيز مي شود. سعي کنيد هر سال در روز تولدتون يک درخت بکاريد. اين کار شما نه تنها يک عادت خوب براي شما است بلکه به محيط زيست نيز کمک به سزايي کرده ايد.

*هفته اي يک بار از ماشين استفاده نکنيد

گاهي اوقات شما در مسيري رفت و آمد داريد که به راحتي مي توانيد از وسايل نقليه عمومي استفاده کنيد اما اين کار را انجام نمي دهيد. حداقل براي يک بار در هفته از خودرو خودتان استفاده نکنيد. اين کار شايد بدون استفاده به نظر برسد اما هم از بار ترافيک کاسته مي شود و هم مي تواند الگويي براي ديگران نيز باشد. همچنين شما مي توانيد اينگونه در مصرف سوخت نيز صرفه جويي کنيد.

*وقتي براي خودتان داشته باشيد

در طول روز انقدر درگير کارهاي خانه و محل کار هستيد که گاهي اوقات خودتان را نيز فراموش مي کنيد. اين باعث مي شود که بعد از مدتي دچار مشکلات روحي و يا جسمي شويد. بهتر است تا حداقل روزانه دقايقي را براي خودتان صرف کنيد و به رفتارهاي اجتماعي و تمرکزتان بپردازيد.

*جمعه ها تکنولوژي را بيخيال شويد

بيشتر روز در محل کار يا در خانه با کامپيوتر و موبايل و ديگر وسايل تکنولوژيک در ارتباط هستيد وحداقل جمعه از اين وسايل دست بکشيد. روزهاي تعطيل موبايلتان را خاموش کنيد و سعي کنيد زمان بيشتري را در کنار خانواده صرف کنيد. اين کار در ابتدا بسيار سخت خواهد بود اما بعد از مدتي به يک عادت بسيار خوب براي شما تبديل مي شود.

*بيشتر بخنديد

خنده براي بسياري از مشکلات يک درمان مناسب است. سعي کنيد بيش از پيش به مشکلاتتان بخنديد چرا که خنده به شما اين امکان را مي دهد تا بيشتر تمرکز کنيد و بتوانيد با بيشتر مشکل ها برخورد مناسب داشته باشيد. شايد در برخي از مواقع خنديدن بسيار سخت باشد اما تلاش کنيد و هيچوقت آن را فراموش نکنيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ثقفثقف ثقفصثقفصثق تاریخ: چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت